با نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم همراه شما هستیم. همانطور که می‌دانید نمرات امتحانات نهایی امسال ۳۰ درصد تاثیر مثبت در کنکور خواهند داشت. از این رو تمرین و تلاش برای رسیدن به نمرات بالا در این امتحانات لازم است. این نمونه سوال ویژه رشته ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی می‌باشد. پاسخنامه کاملا تشریحی سوالات موجود است و در انتهای سوالات قرار دارد.

ویژگی‌های مجموعه نمونه سوال امتحان نهایی

همانطور که می‌دانید برای اولین بار است که در پایه دوازدهم (نظام جدید) امتحان نهایی برگزار می‌شود. از این رو دانش آموزان با کمبود منابع آموزشی مواجه شده‌اند. آشنایی با نوع و سطح سوالات امتحانات نهایی کمک به سزایی در موفقیت دانش آموزان در این امتحانات خواهد کرد. به همین دلیل تلاش همه دبیران بر آن است تا سوالاتی متناسب برای دانش آموزان تهیه نمایند.

مجموعه حاضر حاصل تلاش دبیران حوزه ستادی و آموزشی استان خراسان رضوی است که به منظور تامین بخشی از نیازهای فعلی دانش آموزان پایه دوازدهم تدوین و جمع آوری گردیده است. از تمام دست‌اندرکاران تشکر ویژه داریم. سوالات این مجموعه با توجه به بارم بندی امتحان نهایی نوشته شده و سعی شده تا در سطح امتحانات نهایی باشد. انواع سوالات در این نمونه سوال وجود دارد؛

  • سوالات تشریحی
  • سوالات تستی
  • سوالات صحیح/غلط
  • سوالات کوتاه پاسخ
  • سوالات جای خالی

در این پست نمونه سوال امتحان نهایی علوم و فنون ادبی پایه دوازدهم (شماره: ۲) را برای دانلود قرار داده‌ایم. برای دانلود از باکس دانلود استفاده نمایید.